Artikel no. 2
De Sphinx

Door Ma Prem Shakti prema Gopi Krishna

Meditatie Mijmeringen
Vluchtig en in ijle flarden zweven mijn gedachten en gevoelens over het huwelijk, kinderen Yin en Yang, het “man en vrouw” zijn. De Aarde en de natuur; de Natuur… De mens en zijn/haar natuur, dier-natuur, plant-natuur, scheppingsnatuur-natuur; natuur…… karakter, aard. Wat zijn wij veraf geraakt, zoek geraakt van MOEDER NATUUR, van HAAR!
Wij hebben het in de taal over het mannelijke, wij denken aan het mannelijke, wij denken aan het mannelijke bij het bidden en nog steeds is er in de samenleving sprake van meer hem dan haar over de gehele Aarde! Waarom is een zoon bijna altijd zoveel belangrijker, een stamhouder, als een dochter?!

Het is een ZIJ (zijdezacht) die BAART en VOEDSTER is!
ZIJ draagt ons, als wij zonder op of om te kijken over haar heen stappen en haar grieven in haar ziel.
Zij herstelt elke geknakte en beurt het weer op.
Zij vergeeft ons onze ondank en voedt ons desondanks, steeds weer.
Zij tilt ons in vreugde en verdriet en als wij ruw en dom…..Haar breken, KLAAGT ZIJ NIET!
Zij glimlacht slechts en met LIEFDE en geduld, een Moeder eigen, vervult zij onze wensen en omringt Zij ons met haar kleurenpracht, Haar geurendracht, Haar trillingen en stille tevredenheid, die ons steeds weer van schuld bevrijdt door Haar Liefde en geduld, waarin Zij slechts GEVEN en geen vragen kent!
Haar titel is MOEDER, Ur-Antia,
DANK VOOR UW EEUWIG DURENDE EN LIEFDEVOL GEBED

©2019 Stichting de Pyramide | Langeweg 12 | 3262 LE Oud-Beijerland | Tel: 0186 - 84 30 46 | info@stichtingdepyramide.com